Tuesday 12 March 2013

Salam Pengenalan

Assalamualaikum & selamat sejahtera kepada pengunjung & sahabat sekalian. Sy perkenalkan nama saya Muhammad Fitri Bin Husin,bekerja sebagai seorang jurujual kereta. Di blog ini saya khususkan untuk tujuan pengiklanan kereta-kereta untuk dijual yang mana terbahagi kepada 3 kategori iaitu kereta baharu,kereta import terpakai (unreg) dan kereta terpakai.

Bagi kategori kereta baharu adalah seperti PERODUA,PROTON,KIA,PEUGEOT dan lain-lain lagi. bagi kategori kereta import terpakai (unreg) adalah seperti TOYOTA ( WISH,ALPHARD,VELLFIRE dll ), MERCEDES BENZ ( C class, E class dll ) dan banyak lagi.

Dalam pada masa sama di blog ini juga saya akan sertakan sekali spesifikasi-spesifikasi bagi kereta terpilih untuk rujukan anda semua, dimana mungkin dapat membantu anda semua untuk memilih model kereta yg bersesuaian dengan keperluan masing-masing.

Diharap dengan wujudnya blog ini dapat membantu anda semua membuat pilihan model kereta yang bersesuaian dengan keperluan anda dan mungkin juga kereta idaman anda. Anda juga boleh hubungi saya terus di talian saya iaitu 012-7896691 untuk keterangan lebih lanjut.

No comments:

Post a Comment